mandag 31. oktober 2011

Testing, testing

Mitt første innlegg i en ny verden. Nå skal jeg ikke lenger vandre rundt usynlig på alle andre sine blogger og hente inspirasjon til nye strikkeprosjekter. Kanskje kan jeg også være til litt inspirasjon.
Viser klassikere fra skapet idag.


En långis i ca str 5 år fra Brukt på nytt av Kathrine Gregersen, strikket i 3-tråds fra Nøstebarn. Mykt og deilig garn å strikke med, og det blir lette og varme plagg.


Og en långis til minstemann i str 1 år. Denne har jeg knytesnor i livet på, men jeg anbefaler strikk. Den største fikk rundstrikk i to "høyder" og det har fungert veldig bra. Minuset er vel at den syns, men det gjør ikke så mye på ei bukse som skal brukes.

Da var en milepæl forsert, kanskje en ikke helt nødvendig milepæl, men artig å få til no nytt. Jeg publiserer et blogginnlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar