søndag 14. oktober 2012

På tvers





Garnpakker med ferdig oppskrift og garn er ikke nok helt meg;) Jeg bare må bestemme litt sjøl. Men for ikke så lenge siden ble jeg fristet til å følge strømmen. Og jeg bestilte en Enkel bestefartrøye fra Pickles strikket på tvers.




Og mens jeg ventet med spenning på pakken med tweedgarn ble jeg nesten litt inspirert til å fullføre mitt forrige tweedgarnprosjekt.

duBedåre hadde fullført en genser, i samme garn og farge som har ligget i en pose her litt for lenge. I hvertfall så lenge at han som ønsket seg den, har vokst ut av armene og bolen. Startet på en uglegenser i str 6 år for to år siden, men garnet er bare helt utrolig grusomt å strikke med (beklager Sandnes).


Kanskje det kommer en brun uglegenser om et par år, nå er det jo lenge til nestemann passer den.








Litt posering i høstsola.


Grusomt trenger jeg ikke å si om Pickles sin tweed. Helt uten å være sponsa kan jeg anbefale det om du ønsker tweedgarn. For det er ikke helt planke å strikke med tweed. Litt "tregere" enn glatt ullgarn. Men så blir jo resultatet kult da!



...og her er bildene "bak kameraet"... ...litt gangnam-style eller noe sånt...

6 kommentarer:

  1. Kjempefin genser! Er den så enkel som den ser ut? Svært stilig!

    SvarSlett
    Svar
    1. ;) takk for kommentar. Den er så enkel som den ser ut som. Tror de fleste vil klare å bli ferdig på under ei uke, jeg strikka 3-4 år.

      Slett
  2. Så fin genser! Eg ventar og på "ferdig garnpakke" frå Pickles. Slenger meg med som følgar her eg:)

    SvarSlett
  3. Den var flott! Veldig flotte bilder du har tatt også.

    SvarSlett
  4. you have a good knowledge of Cricket you Can earn real money or Paytm cash. Download Link,
    and Review. Download Fantasy Power 11’s fantasy cricket best app- know the fantasy cricket tips and win huge cash prizes!
    Fantasy Power 11-fantasy cricket best website fantasy cricket best app; join now & know how to pick a fantasy cricket team;
    get chances to win real cash!
    live cricket online

    SvarSlett