onsdag 4. april 2012

Bursdag..

...er stas enten man blir 10 eller 40. Storesøster begir seg inn i alder med to tall i påsken. Det blir ingen strikkegave fra mamma iår. Men det kommer jo noe stort sett en gang i måneden uansett, så jeg tror ikke hun blir så veldig skuffa. Knallblå chinos fra mormor og morfar er nok litt vanskelig å toppe med noe fra pinnene.

Men derimot de som blir litt eldre setter ofte pris på "pinnegaver".



Hva skal det her bli til tro?
Jeg har en plan, men jubilanten kan få lov til å lure til det kommer noe i posten. Ikke helt på dagen -idag- siden garnet må komme til meg først. Men før sommeren satser vi på!

Gratulerer!

1 kommentar:

  1. Da jeg så bildet øverst på bloggen din, bestemte jeg meg raskt for å bli følger. Kjempefin natur du omgir deg med!
    Jeg er også glad i å strikke og gleder meg til å se hva du lager.

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett